مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 بهمن 1398 ساعت 13:102020-02-02اقتصادي

فعالیت 3 واحد پرورش بوقلمون در قالب مشاغل خانگی در اسدآباد


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اسدآباد از فعالیت 3 واحد پرورش بوقلمون در قالب مشاغل خانگی در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی استان همدان؛ سقراط بیرنگ افزود: این تعداد واحد پرورش بوقلمون به صورت سنتی و در قالب مشاغل خانگی در اسدآباد فعالیت دارند که برای راه اندازی هر یک از این واحدها تسهیلاتی افزون بر 100 میلیون ریال به عنوان تسهیلات مشاغل خانگی به آنها پرداخت شده است.

وی با اشاره به واحد صنعتی پرورش بوقلمون در اسدآباد اظهار کرد: در حال حاضر یک مورد متقاضی در رابطه با راه اندازی واحد صنعتی پرورش بوقلمون در این شهرستان تشکیل پرونده داده است.

بیرنگ در رابطه با پیگیری بحث واحد پرورش کبک در اسدآباد نیز خاطرنشان کرد: متقاضی 10 هزار قطعه ای واحد پرورش کبک در اسدآباد 3 سال پیش پیگیر این امر بود که به علت ادامه ندادن پیگیری های خود طرح فوق ابتر باقی ماند.

وی در ادامه میزان سهمیه امسال تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی شهرستان اسدآباد را افزون بر 70 میلیارد ریال برشمرد و گفت: تاکنون از این میزان تسهیلات بیش از 133 درصد معادل 93 هزار و 451 میلیارد ریال جذب شده است.

بیرنگ همچنین از تعهد 400 هکتاری این شهرستان در رابطه با اجرای آبیاری تحت فشار در سال جاری خبر داد و یادآور شد: شهرستان اسدآباد در این راستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 3 واحد پرورش بوقلمون در قالب مشاغل خانگی در اسدآباد

فعالیت 3 واحد پرورش بوقلمون در قالب مشاغل خانگی در اسدآباد