مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 بهمن 1398 ساعت 10:502020-02-02سياسي

پرونده سیل گلستان با بیش از 2000 صفحه مستند در حال رسیدگی است


در جلسه شورای قضایی گلستان مطرح شد که گزارش سیل با چند ماه کار کارشناسی در 350 صفحه با بیش از دو هزار صفحه مستندات به دستگاه قضایی ارسال شده و در حال رسیدگی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جلسه شورای قضایی استان گلستان با هدف هم افزایی و استفاده از ظرفیت دستگاه های عضو برای بهبود خدمت رسانی به مردم ظهر یکشنبه در اداره کل بازرسی استان برگزار شد.

هادی هاشمیان، رییس کل دادگستری گلستان در این جلسه اظهارکرد: در دوره تحول دستگاه قضایی، کاهش جمعیت کیفری و کاهش پرونده های مسن از مباحث مهمی است که با کمک دستگاه های عضو شورای قضایی برای تحقق آن تلاش می کنیم.

هاشمیان با اشاره به آغاز بازبینی پرونده مددجویان زندان های استان افزود: با تلاش های انجام شده در کمتر از یک ماه، 933 زندانی در قالب دستورالعمل ابلاغی رییس قوه قضاییه آزاد شدند.

وی صدور بیش از چهار هزار رای جایگزین حبس را از دیگر تلاش های قضات استان برای کاهش تعداد زندانیان برشمرد.

این مقام ارشد قضایی استان گلستان از تشکیل پنج هیئت برای کاهش پرونده های مسن در استان خبر داد و افزود: اعضای این هیئت ها در نشست با قضات سراسر استان پرونده های مسن را بررسی و بازبینی می کنند که در کمتر از یک ماه با تلاش این هیئت ها 500 پرونده مسن تعیین تکلیف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده سیل گلستان با بیش از 2000 صفحه مستند در حال رسیدگی است

پرونده سیل گلستان با بیش از 2000 صفحه مستند در حال رسیدگی است