مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 بهمن 1398 ساعت 10:002020-02-02سياسي

مجلس در بخش نظارت بر خود به شدت ناکارآمد است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهدی پور مدیر مسئول روزنامه صبح نو در سلسله نشست های انتخاباتی رو در رو با نامزد ها که به همت تشکل های دانشجویی دانشگاه های تهران در حسینیه هنر برگزار شد، - مدیر مسئول روزنامه صبح نو گفت: مجلس در بحث نظارت بر خود، مجلس به شدت ناکارآمد است؛ به گونه ای که اگر قرار بود همان ادعا هایی که وزرا علیه نمایندگان مطرح کردند، بررسی شود نباید 90 نماینده در این مرحله رد صلاحیت می شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهدی پور مدیر مسئول روزنامه صبح نو در سلسله نشست های انتخاباتی رو در رو با نامزد ها که به همت تشکل های دانشجویی دانشگاه های تهران در حسینیه هنر برگزار شد، بگفت: مجلس باید نسبت به سه دسته از قوانین ورود کند نخست قوانینی که اجرا نمی شوند، دوم قوانینی که ناقص و قدیمی هستند و نیاز به بروزرسانی و اصلاح دارند و سوم قانون گذاری در ارتباط با مسائل جدید مثل کسب و کار های مجازی است.

وی نظارت بر خود و نظارت بر همه را وظیفه مجلس شورای اسلامی دانست و افزود: طبق قانون مجلس اصلی ترین نهاد نظارتی در کشور است.

با این وجود در بحث نظارت بر خود، مجلس به شدت ناکارآمد است به گونه ای که اگر قرار بود همان ادعا هایی که وزراء علیه نمایندگان مطرح کردند بررسی شوند نباید 90 نماینده در این مرحله رد صلاح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس در بخش نظارت بر خود به شدت ناکارآمد است

مجلس در بخش نظارت بر خود به شدت ناکارآمد است