مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 بهمن 1398 ساعت 05:502020-02-02سياسي

آقای ظریف، عزت ایران را بازیچه سیاسی بازی های خود نکنید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان بوشهر در بیانیه ای خطاب به محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه ضمن محکوم کردن اظهارات اخیر ایشان در خصوص تمایل به مذاکره با آمریکا و تحقیر وی توسط رییس جمهور آمریکا، - شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی بوشهر در بیانیه ای نوشت: آقای ظریف، از مذاکره با کدام کشور سخن می گویید؟ کشوری که مدارا های شما آن را به چنان وقاحتی رساند که سردار مقاومت حاج قاسم سلیمانی را ترور کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان بوشهر در بیانیه ای خطاب به محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه ضمن محکوم کردن اظهارات اخیر ایشان در خصوص تمایل به مذاکره با آمریکا و تحقیر وی توسط رییس جمهور آمریکا، نوشت: جناب آقای ظریف، از مذاکره با کدام کشور سخن می گویید؟ کشوری که مدارا های شما آن را به چنان وقاحتی رساند که این بار پا را فراتر گذاشته و سردار مقاومت حاج قاسم سلیمانی را ترور کردند و بعد از آن شروع به تهدید های بیشتر هم کرده است.

در این بیانیه آمده است: استقلال و عزت کشور و مردم که نتیجه خون هزاران شهید است، از مهم ترین و بزرگترین دستاورد های انقلاب می باشد و مسئولین کشور هم که به طور مستقیم یا غیر مستقیم از طرف مردم انتخاب شده اند وظیفه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای ظریف، عزت ایران را بازیچه سیاسی بازی های خود نکنید

آقای ظریف، عزت ایران را بازیچه سیاسی بازی های خود نکنید