مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 بهمن 1398 ساعت 05:252020-02-02سياسي

طرح های دهه فجر برای 809 نفر در مراوه تپه و آزادشهر ایجاد شغل می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری آزادشهر، سیدرسول حسینی در نشستی خبری به مناسبت آغاز چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به خبرنگاران گفته بود که در ایام دهه فجر امسال، 142 پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا با اعتبار دو هزار و 800 میلیارد ریال افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

وی گفته بود که با افتتاح و یا آغاز عملیات اجرایی طرح های دهه فجر در آزادشهر برای 562 نفر از جوانان و افراد جویای کار این شهرستان فرصت شغلی ایجاد می شود.

حسینی، افتتاح کارخانه قوطیسازی فجر گلستان، کلنگ زنی یک واحد صنعتی در شهرک صنعتی آزادشهر، افتتاح مدرسه 6 کلاسه در شهر نوده خاندوز، بهره برداری از 220 واحد مسکونی احداثی و 613 واحد تعمیراتی در بخش مرکزی و چشمه ساران، افتتاح آب بندان روستای تیل آباد را بخشی از پروژه های عمرانی و اقتصادی این شهرستان اعلام کرد.

همچنین فرماندار مراوه تپه در منتهی الیه شرق استان گلستان نیز با ارسال اطلاعاتی به خبرنگار ایرنا در گنبدکاووس، اعلام کرد: در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، 278 طرح عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا با هزینه 881 میلیارد ریال در این شهرستان مرزی افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

امانگلدی ضمیر گفت: با بهره برداری یا آغاز عملیات اجرایی این تعداد طرح، برای 247 نفر از جوانان این شهرستان مرز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های دهه فجر برای 809 نفر در مراوه تپه و آزادشهر ایجاد شغل می کند

طرح های دهه فجر برای 809 نفر در مراوه تپه و آزادشهر ایجاد شغل می کند