مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 بهمن 1398 ساعت 05:252020-02-02سياسي

انقلاب اسلامی ایران به مردم عزت داد/ ضرورت تداوم راه شهدا


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه انقلاب اسلامی به مردم عزت بخشید، گفت: انقلاب امروز آنچنان اقتداری دارد که می تواند در برابر آمریکا ایستاده و به صورت این ابرقدرت سیلی بزند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار احمد وحیدی شامگاه شنبه در مراسم گرامی داشت دهه فجر در مسجد پامنار مهدی شهر با حضور اقشار مختلف مردم ضمن بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی که عزت را به مردم داد مقتدرتر از هر زمان دیگری است، بیان کرد: امروز مردم انقلابی ایران اسلامی قوی تر و شجاع تر از هرزمانی خواستار انتقام از آمریکا به دلیل جنایت ها و خیانت هایش است.

وی آمریکا را قدرت بزرگ مادی غیر الهی بشری دانست که خیانت ها و ظلم هایش در حق انقلاب مشخص و واضح است، بیان کرد: مردم امروز مقتدرتر از هرزمانی می خواهند تا از این جنایت ها انتقام بگیریم.

رییس دانشگاه عالی دفاع ملی بابیان اینکه در زمان شاه، ارزش ها و حقوق مردم نادیده گرفته می شد، بیان کرد: انقلاب به مردم ما عزت بخشید و امروز به جایی رسیده ایم که می توانیم به آمریکا سیلی بزنیم.

وحیدی بابیان اینکه امروز دشمنان به خوبی اقتدار ملت ما را درک کرده اند اما نمی خواهند آن را بپذیرند، بیان کرد: مردمی که زمان شاه تحقیر می شدند امروز خواستار انتقام از ابرقدرت غیر الهی جهان یعنی آمریکا هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی ایران به مردم عزت داد/ ضرورت تداوم راه شهدا

انقلاب اسلامی ایران به مردم عزت داد/ ضرورت تداوم راه شهدا