مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 بهمن 1398 ساعت 13:262020-02-01سياسي

استاندارمازندران: زیر بار فشار انتصابات نمی روم


احمد حسین زادگان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران در ساری افزود: احتمال می رود بر سر یک گزینه با نمایندگان با توجه به برخی ملاک ها به توافق برسیم، ولی هرگز زیر بار گزینه های تحمیلی ناشی از فشار نخواهم رفت.

وی اضافه کرد: در هر صورت برای انتصاب مدیرکل صرفنظر از این که استانداران نظرشان را اعلام می کنند، وزیر هم نظرات خودش را دارد به گونه ای که هم استاندار می خواهد با مدیر در استان کار کند و هم وزیر ، در این موارد با جمیع شرایط به توافق می رسیم و گزینه ای انتخاب می شود که هر دو سطح وزارتخانه و استان بتوانیم با آن کار کنیم.

نماینده عالی دولت در استان مازندران در مورد انتصاب مدیرکل جدید آموزش و پرورش اظهارداشت: کمیته انتصاب در استان برای این مورد تشکیل شد و این کمیته در نهایت به دو گزینه نهایی رسید که هر دو از لحاظ شایسته سالاری مورد توافق بودند، ولی در پایان مدیرکل فعلی انتخاب شد که از نیروهای بدنه آموزش و پرورش بوده و فرد توانمندی نیز در این حوزه است.

حسین زادگان در مورد مدیرکل بهزیستی استان مازندران نیز اضافه کرد : برخی مسایل اداری از سوی دستگاههای نظارتی در موردسرپرست مطرح شد که در نهایت ما فرد دیگری که از نظر ما توانمندی و شایستگی این سمت را داشت، معرفی و مورد تایید قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندارمازندران: زیر بار فشار انتصابات نمی روم

استاندارمازندران: زیر بار فشار انتصابات نمی روم