مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 بهمن 1398 ساعت 09:402020-02-01اقتصادي

افتتاح و کلنگ زنی 21 پروژه منابع طبیعی در کرمانشاه


کرمانشاه_ مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه از بهره برداری و کلنگ زنی 21 پروژه منابع طبیعی در این استان طی ایام دهه فجر خبر داد.

- انشاالله کولانی در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران 21 پروژه در سطح استان کرمانشاه افتتاح و کلنگ زنی می شود که 19 پروژه افتتاح و دو پروژه کلنگ زنی است وی مساحت کل پروژه های مذکور را 58 هزار و 629 هکتار اعلام کرد و افزود: اعتبار این پروژه ها بالغ بر 23 میلیارد و 83 میلیون تومان است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: این 21 پروژه زمینه اشتغال 47 هزار و 432 نفر روز را در سطح استان فراهم خواهد کرد.

این مسئول عنوان کرد: اعتبار پروژه های مذکور از محل صندوق توسعه ملی تحت عنوان بوم سازگان ناحیه رویشی زاگرس تأمین شده است.

کولانی ادامه داد: در این میان چهار پروژه شامل توسعه جنگل با نهال به مساحت 140 هکتار، احیا و غنی سازی جنگل با بذر در 60 هکتار، تولید نهال در 900 هزار اصله و احداث کمربند حفاظتی به طول 19 کیلومتر مربوط به اسلام آباد غرب است.

وی عنوان کرد: همچنین در سطح شهرستان کرمانشاه عملیات آبخیزداری و آبخوان داری حوزه آبخیز تنگ کنشت به مساحت 15 هزار و 736 هکتار و عملیات آبخیزداری حوزه آبخیز مرگ کرمانشاه-ماهیدشت با عنوان قنات م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی 21 پروژه منابع طبیعی در کرمانشاه

افتتاح و کلنگ زنی 21 پروژه منابع طبیعی در کرمانشاه