مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 بهمن 1398 ساعت 09:252020-02-01اقتصادي

ظرفیت بزرگ تپه «چگاسه» برای منطقه نمونه گردشگری جنوب کشور


فاز دوم پارک چگاسه به عنوان یکی از پروژه های شاخص شهرداری جم در دهه فجر امسال با اعتبار 2 میلیارد 500 میلیون به بهره برداری می رسد.

- صدرالله حیدری در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرستان جم، با اشاره به اینکه همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی، 7 پروژه عمرانی شهری با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد و 750 میلیون تومان افتتاح و کلنگ زنی می شود اظهار داشت: بوستان و تپه چگاسه به عنوان بام شهرستان جم محلی زیبا و دیدنی را برای شهر جم رقم زده که شهرداری در تلاش است تا این بوستان به بهترین نحو ممکن شرایط میزبانی از خانواده ها و مسافران را داشته باشد.

شهردار جم افزود: تپه چگاسه شهر جم یکی از بوستان های زیبای جنوب استان بوشهر است که هر ساله در ایام تعطیلات نوروزی، پذیرای مهمانان و مسافران زیادی است و قابلیت تبدیل شدن به منطقه نمونه گردشگری دارد.

وی با بیان اینکه زیباسازی شهر و توسعه عمران شهری از اساسی ترین اولویت های شهرداری جم است تصریح کرد: توسعه فضای سبز و جلب رضایت خاطر شهروندان در دستور کار قرار دارد و در این مسیر نهایت توان و ظرفیت خود را به کار گرفته ایم.

حیدری با بیان اینکه فاز دوم پارک چگاسه به عنوان یکی از پروژه های شاخص شهرداری جم در دهه فجر امسال با اعتبار 2 میلیارد 500 میلیون به بهره برداری می رسد گفت: فاز دوم پارک چگاسه شامل فضای سبز و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت بزرگ تپه «چگاسه» برای منطقه نمونه گردشگری جنوب کشور

ظرفیت بزرگ تپه «چگاسه» برای منطقه نمونه گردشگری جنوب کشور