مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 بهمن 1398 ساعت 09:202020-02-01فرهنگي

ساماندهی یارانه نشر در نمایشگاه کتاب


نمایشگاه کتاب با استفاده از روش های جدید، یارانه نشر را ساماندهی می کند و از تخلف های احتمالی نقد کردن بُن های کتاب جلوگیری خواهد کرد.

- افزود: طرح ساماندهی یارانه نشر از سال گذشته اجرا شد و ما از طریق این طرح توانستیم کاری کنیم که یارانه اختصاص یافته به موضوع کتاب، در محل خودش و صرفا برای خرید کتاب استفاده شود.

وی درباره کتاب های قاچاق و تکثیر شده در نمایشگاه گفت : بانک عامل در اجرای این طرح نقش مهمی دارد و ما با استفاده از دستگاه های کارت خوان کاری می کنیم که بارکد کتاب هایی که در خانه کتاب ثبت شده است و دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند در نمایشگاه کتاب عرضه شود .

سخنگوی نمایشگاه کتاب گفت : در این طرح ، کتاب های غیرامکان فروش ندارند و به این ترتیب از ورود کتاب های قاچاق جلوگیری خواهد شد .

وی در پاسخ به این سوال که نمایشگاه برای کتاب سازی ها چه خواهد کرد گفت : ما هم قبول داریم کتاب هایی که در نمایشگاه عرضه می شوند کیفیت لازم را ندارند و مطلوب و ایده آل نیستند، بر همین اساس طی جلسه هایی که در کمیته ناشران داخلی برگزار شده است قصد داریم از ورود کتاب هایی که به لحاظ محتوایی قوی نیستند جلوگیری کنیم .

دهقان کار گفت : گام اصلی که ما به دنبالش هستیم ، کیفی سازی نمایشگاه است و امیدواریم ناشران هم به ما کمک کنند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی یارانه نشر در نمایشگاه کتاب

ساماندهی یارانه نشر در نمایشگاه کتاب