مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 بهمن 1398 ساعت 07:302020-02-01سياسي

امام، امت و اسلام رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است


وجه ممیزه انقلاب و رمز ماندگاری جمهوری اسلامی سه ضلع امام، امت و آرمان مقدس اسلام است.

- ایسنا/هرمزگان نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: وجه ممیزه انقلاب و رمز ماندگاری جمهوری اسلامی سه ضلع امام، امت و آرمان مقدس اسلام است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی، در مراسم گرامیداشت ایام الله دهه فجر بر روی عرشه ناوشکن سهند در بندرعباس اظهار کرد: امروز در حالی وارد چهل و یکمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می شویم که رهبر معظم انقلاب نقشه راه و گام دوم انقلاب اسلامی را ترسیم فرمودند.

وی وجه ممیزه انقلاب و رمز ماندگاری جمهوری اسلامی را سه ضلع امام، امت و آرمان مقدس اسلام خواند و افزود: راز و رمز اینکه امروز بعد از گذشت 41 سال از پیروزی انقلاب اسلامی همچنان بالنده و محکم به راه خود ادامه می دهیم را باید در این سه ضلع جستجو کنیم.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان ادامه داد: رمز جاودانگی انقلاب اسلامی عجین شدن امام و رهبری (مدظله العالی) با دو ضلع دیگر است، امام المسلمین مقبولیت خود را از امت و مشروعیت خود را از خداوند و پیامبر (ص) می گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با تأکید بر اینکه در گام دوم انقلاب جمهوری اسلامی ایران، تقویت رهبری، تقویت انقلاب است، تصریح کرد: تقویت مردم سالاری دینی و حضور حماسی مردم در همه عرصه های انقلاب و اینکه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام، امت و اسلام رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است

امام، امت و اسلام رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است