مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 بهمن 1398 ساعت 13:152020-01-31سياسي

برگزاری بیش از 2500 برنامه در مساجد استان اردبیل


در گرامیداشت دهه فجر بیش از 2هزار و 500 برنامه در مساجد اردبیل برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیمای اردبیل سقا،مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری استان اردبیل با اعلام این خبر گفت: در سطح استان اردبیل 2 هزار مسجد وجود دارد که مطابق برنامه ریزی صورت گرفته هر مسجد حداقل یک برنامه در راستای بزرگداشت سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی برگزار خواهد کرد.

سقا با اشاره به سالگرد لحظه تاریخی ورود امام خمینی (ره) به میهن، گفت: همزمان با سالگرد لحظه تاریخی ورود امام به ایران تمامی مساجد استان به مدت 5 دقیقه سرود انقلابی پخش خواهد کرد.

وی بیان کرد: طی این مدت برنامه های مختلفی در مساجد استان برگزار خواهد شد که از جمله آن ها می توان به اعزام روحانیون به مناطق محروم جهت سخنرانی، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ انقلابی، برنامه های قرآنی، بازگویی خاطرات انقلاب، فضا سازی و آذین بندی، ترویج فرهنگ شهادت، دیدار با خانواده شهدا و.

اشاره کرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری استان اردبیل در خصوص برنامه سراسری فهما تصریح کرد: برنامه سامانه بچه های مسجد امسال نخستین بار در کشور اجرا می شود که این برنامه با هدف شناسایی و معرفی فعالیت ها و برنامه های خلاقانه، معرفی الگو های برتر و ایجاد همکاری و همدلی بین بچه های مساجد سراسر کشور برگزار م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری بیش از 2500 برنامه در مساجد استان اردبیل

برگزاری بیش از 2500 برنامه در مساجد استان اردبیل