مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 بهمن 1398 ساعت 07:552020-01-31سياسي

40 پروژه پژوهشی مرتبط با فقه سیاسی و ولایت فقیه در دفتر تبلیغات


معاون پژوهش دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از پیگیری 40 پروژه پژوهشی در ارتباط با فقه سیاسی و ولایت فقیه خبر داد و گفت: در حوزه آموزش نیز آماده انتقال تجارب خود هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام والمسلمین نجف لک زایی رییس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در همایش بررسی نظریه ولایت فقیه در اندیشه امام خمینی (ره) که به مناسبت بزرگداشت پنجاهمین سال تدریس ولایت فقیه توسط حضرت امام خمینی (ره) در حوزه علمیه نجف به همت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در سالن اجتماعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: ما از چهار سال پیش به این مسأله رسیدیم که باید مباحث مربوط به ولایت فقیه و مردم سالاری را ترویج و تبیین کنیم، چراکه هر نظریه ای برای این که به خوبی اجرا شود، باید پشتوانه علمی و دانشی آن نیز پیوسته به روز شود.

وی گفت: امام خمینی (ره) در درس ولایت فقیه خود در نجف می فرمودند که این جا مجال بحث تفصیلی نیست و بر طلاب و فضلای حوزه است که این مسأله را دنبال کنند و الحمدلله در این چند سال قدم های خوبی برداشته شده و در چند بخش برنامه هایی برگزار شده و برخی هم برگزار خواهد شد.

معاون پژوهش دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با بیان این که دفتر تبلیغات اسلامی آماده انتقال تجارب خود در این زمینه به مراکز دیگر است، تصریح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 پروژه پژوهشی مرتبط با فقه سیاسی و ولایت فقیه در دفتر تبلیغات

40 پروژه پژوهشی مرتبط با فقه سیاسی و ولایت فقیه در دفتر تبلیغات