مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 بهمن 1398 ساعت 05:252020-01-30اجتماعي

شدت سرما در زنجان کاهش می یابد


حسین سلطانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از روز یکشنبه /13 بهمن ماه/ حداقل میزان دمای زنجان روند کاهشی به خود خواهد گرفت.

وی اظهار داشت: از بعدازظهر امروز /پنجشنبه 10 بهمن ماه/ آسمان زنجان غالبا صاف بوده و در برخی نقاط استان وزش باد نسبتا شدید را خواهیم داشت و برای اواخر روز جمعه افزایش ابر، احتمال بارش برف و باران و وقوع کولاک برف، پیش بینی می شود.

سلطانی با بیان اینک روز شنبه سامانه بارشی ضعیف به استان نفوذ کرده و در برخی مناطق شاهد بارش برف خواهیم بود، تصریح کرد: طی 24 ساعت گذشته میزان دما در مرکز شهر زنجان 6 -، خرمدره 3 -، ابهر 5 -، خدابنده 4 -، ماهنشان 5 - و آببر در شهرستان طارم 4+ درجه سانتیگراد گزارش شد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان، میزان دمای فعلی شهر زنجان را 6 - درجه سانتیگراد اعلام کرد و گفت: این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت 2 درجه کاهش نشان می دهد.

در حال حاضر، استان زنجان از 57 ایستگاه هواشناسی برخوردار است که در چهار باب از این ایستگاه ها به صورت شبانه روز و چهار ایستگاه دیگر نیز بطور 12 ساعته، کارشناسان حرفه ای مستقر هستند، داده های وضعیت جوی در مابقی ایستگاه های استان نیز به صورت خودکار جمع آوری می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شدت سرما در زنجان کاهش می یابد

شدت سرما در زنجان کاهش می یابد