مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 بهمن 1398 ساعت 16:302020-01-29سياسي

فشار مجلس سنا بر ناسا/ مأموریت «آرتمیس» 4 سال دیرتر انجام می شود


لایحه پیشنهادی مجلس آمریکا از ناسا می خواهد که پرتاب انسان به ماه را به جای سال 2024 به سال 2028 موکول کند تا بتواند برای مأموریت انسان به مریخ تمرکز بیشتری فراهم آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دیلی میل، لایحه پیشنهادی مجلس آمریکا از ناسا می خواهد که پرتاب انسان به ماه را به جای سال 2024 به سال 2028 موکول کند تا بتواند برای مأموریت انسان به مریخ تمرکز بیشتری فراهم آورد.

مقامات ناسا نگران هستند و می خواهند از ماه برای پیشرفت مهارت ها استفاده کنند؛ آنها باور دارند مأموریت موسوم به آرتمیس که قرار است در سال 2024 نخستین زن جهان و دومین مردها را به قمر زمین ارسال کند می تواند آینده روشنی برای ورود انسان به مریخ رقم بزند.

نمایندگان مجلس سنای آمریکا عکس این موضوع را باور دارند و تصورشان بر این است که تمرکز بر مأموریت سال 2033 که می تواند منجر به مؤفقیت های بیشتری شود.

یکی از مهم ترین برنامه های ناسا اعزام فضانورد به مریخ است که بر اساس اعلام جیم بریدنستاین، مدیر ناسا این پروژه تا سال 2035 عملیاتی خواهد شد.

  ناسا که تمام تلاش خود را برای حضور نخستین زن جهان در قمر زمین انجام داده، اعلام کرده ممکن است در پی لایحه مجلس سنا، تغییراتی در جدول زمان بندی مأموریت ها رخ دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فشار مجلس سنا بر ناسا/ مأموریت «آرتمیس» 4 سال دیرتر انجام می شود

فشار مجلس سنا بر ناسا/ مأموریت «آرتمیس» 4 سال دیرتر انجام می شود