مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 بهمن 1398 ساعت 11:502020-01-29سياسي

برگزاری سوگواری شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) در 2500 بقعه کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید کاظم موسوی متقی، مدیرکل امور فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: همزمان با سالروز شهادت یگانه دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س)، - برگزاری سوگواری شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) در 2500 بقعه کشور مدیرکل امور فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه از برگزاری آیین های سوگواری شهادت حضرت زهرا(س) در 2500 بقعه متبرکه سراسر کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، حجت الاسلام سید کاظم موسوی متقی، مدیرکل امور فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: همزمان با سالروز شهادت یگانه دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س)، مراسم عزاداری با حضور عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در بقاع امامزادگان باعنوان سوگواره یاس نبوی برگزار می شود.

وی درباره برگزاری سوگواره یاس نبوی اظهار کرد: این طرح به مدت 10 سال است که به عنوان یک ویژه برنامه مشترک در بقاع متبرکه سراسر کشور اجرا می شود.

در سال جاری نیز در بسیاری از امامزادگان در ایام فاطمیه اول و دوم مراسم سوگواری ایام شهادت حضرت زهرا (س) برگزار شده است و به همین منظور بیش از 1200 مبلغ از قم به بقاع متبرکه سراسر کشور اعزام شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری سوگواری شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) در 2500 بقعه کشور

برگزاری سوگواری شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) در 2500 بقعه کشور