مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 10:552020-01-28اقتصادي

30بهمن، عملیات اجرایی منطقه یک آزادراه تهران-شمال به پایان می رسد


وزیر راه و شهرسازی، 30 بهمن را مهلت پایانی عملیات اجرایی منطقه یک آزادراه تهران-شمال خواند و گفت: مسیر رفت منطقه دوم این آزادراه نیز در صورت تامین اعتبار تا پایان دولت به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، جلسه گزارش بهره برداری منطقه یک آزادراه تهران-شمال با حضور محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی، پرویز فتاح، رییس بنیاد مستضعفان، انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران، عزیزاله شهبازی، استاندار البرز، نمایندگان دستگاه های مختلف خدمات رسان و دستگاه های مشغول در این پروژه در محل وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، خیراله خادمی، معاون وزیر شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور به ارائه گزارشی از آخرین اقدامات انجام شده در پروژه منطقه یک آزادراه تهران-شمال پرداخت و با اشاره به برگزاری 20 جلسه کارشناسی، مدیریتی و بازدید از آزادراه در هفته های اخیر و بررسی نقطه نظرات مختلف، گفت: هماهنگی لازم با شرکت زیرساخت مخابرات و ارتباطات برای برقراری شبکه تلفن همراه در طول مسیر انجام شده و در این زمینه، بخشی از کار انجام گرفته و بخش دیگر در دست تکمیل است.

وی، با اشاره به این که تاکنون اتصال شبکه برق به میزان دو مگاوات در مسیر برقرار شده است، افزود: این میزان تا پیش از بهره برداری باید به پنج مگاو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30بهمن، عملیات اجرایی منطقه یک آزادراه تهران-شمال به پایان می رسد

30بهمن، عملیات اجرایی منطقه یک آزادراه تهران-شمال به پایان می رسد