مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 14:052020-01-27سياسي

بازدید وابستگان نظامی کشور های خارجی از دافوس


وابستگان نظامی کشور های خارجی با حضور در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش ایران (دافوس)، از بخش های مختلف این دانشگاه بازدید کردند.

- به نقل از روابط عمومی ارتش، وابستگان نظامی کشور های خارجی به منظور توسعه و گسترش مناسبات نظامی با حضور در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران (دافوس)، از بخش های مختلف این دانشگاه بازدید کردند.

این بازدید به منظور توسعه و گسترش مناسبات نظامی در قالب دیپلماسی دفاعی و تبادل دانشجو و استاد بین دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش (دافوس) و دانشگاه های نظامی کشور های دوست و هم پیمان و همچنین معرفی توانمندی ها و ظرفیت های علمی پژوهشی دافوس ارتش برای پذیرش دانشجویان مهمان خارجی در دوره های فرماندهی عملیات، مدیریت دفاعی، آموزش زبان فارسی، دوره مدیریت بحران، مدیریت آموزشی و ژئوپلیتیک برگزار شد.

امیر سرتیپ حسین ولیوند زمانی، فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش در این بازدید، ضمن عرض خیر مقدم وخوش آمد گویی به وابستگان نظامی 30 کشور خارجی و تسلیت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و حادثه سقوط هواپیمای اکراینی گفت: این بازدید به منظور ارائه توانمندی های دافوس ارتش در زمینه آموزش به دانشجویان ایرانی و خارجی و مشاهده این آموزش ها از نزدیک پیش بینی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید وابستگان نظامی کشور های خارجی از دافوس

بازدید وابستگان نظامی کشور های خارجی از دافوس