مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 13:352020-01-27اجتماعي

شطیط منطقه ای محروم از امکانات شهری در آبادان


شبکه فرسوده فاضلاب ، انباشت زباله ، خیابان ها و معابر نامناسب ، فاقد آسفالت و گل آلود در زمان بارندگی و انباشت آب و فاضلاب در معابر تاریک از جمله معضلات منطقه شطیط آبادان با حدود چهار هزار نفر جمعیت ساکن است.

اهالی ساکن در منطقه شطیط اظهار می دارند:خیابان های اصلی و فرعی این منطقه وضعیت مناسبی از نظر زیر ساخت و آسفالت ندارند ضمن اینکه بوی نامطبوع زباله های پراکنده در این منطقه اهالی را آزار می دهد.

یکی از اهالی منطقه شطیط آبادان گفت: خیلی از خیابان های این منطقه فاقد زیرساخت شهری است و در زمان بارندگی این منطقه به باتلاق تبدیل می شود.

علی بنی هاشم افزود: سالهای سال از جنگ تحمیلی گذشته ولی منطقه شطیط همچنان در محرومیت است و در زمان بازسازی و پس از آن بازسازی زیرساخت های شهری در این منطقه انجام نشده است.

وی اظهار داشت: این منطقه جزیی از شهر آبادان محسوب می شود ولی متاسفانه مسوولان به این موضوع توجهی ندارند و حتی به لحاظ بهداشتی هم در این منطقه کمبودهای زیادی را شاهد هستیم.

یکی دیگر از اهالی منطقه گفت:در حالی که بارش باران همواره سبب خوشحالی مردم می شود اما در منطقه شطیط باران به یکی از نگرانی های اهالی تبدیل شده چرا که بارندگی تردد اهالی به ویژه دانش آموزان را با مشکل جدی مواجه می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شطیط منطقه ای محروم از امکانات شهری در آبادان

شطیط منطقه ای محروم از امکانات شهری در آبادان