مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 11:362020-01-27ورزشي

کسب نشان نقره رزمی کار کردستانی در رقابت های قهرمانی کشور


رزمی کار کردستانی نشان نقره رقابت های کیک بوکسینگ قهرمانی کشورکه طی روز های پنجم و ششم بهمن ماه در تهرانبرگزار شد را کسب کرد.

- مرکز کردستان، مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت: ابوالفضل دده جانی نماینده استان کردستان در رقابت های کیک بوکسینگ قهرمانی کشور موفق شد نشان نقره وزن 70- کیلوگرم را به خود اختصاص دهد.

حامد جولایی افزود؛ رقابت های کیک بوکسینگ سیستم imao قهرمانی و انتخابی رقابت های بین المللی رده های مختلف به مدت دو روز به میزبانی استان تهران برگزار شد.

جولایی گفت: در این دوره از رقابت ها بیش از 300 رزمی کار به نمایندگی از استان های مختلف حضور داشتند و به مدت دو روز در سالن شهید معتمدی تهران در رده های نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با یکدیگر به مبارزه پرداختند.

وی افزود:با اعلام فدراسیون ورزش های رزمی کشور نفرات اول و دوم هر وزن جواز حضور در رقابت های بین المللی کیک بوکسینگ که اسفندماه در تهران برگزار می شود را کسب خواهند کرد.

وی گفت:در نتایج انفرادی وزن 70- کیلوگرم رده سنی جوانان ابوالفضل دده جانی نماینده شایسته استان کردستان با ایستادن بر سکوی دوم نشان نقره این وزن را به گردن انداخت و جواز حضور در رقابت های بین المللی این رشته ورزشی را کسب کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب نشان نقره رزمی کار کردستانی در رقابت های قهرمانی کشور

کسب نشان نقره رزمی کار کردستانی در رقابت های قهرمانی کشور