مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 11:102020-01-27ورزشي

روسای هیئت ها حق انتخاب ندارند


رییس هیئت ورزش های رزمی استان اردبیل گفت: با توجه به فشار های موجود و ایجاد فشار حق انتخاب را از روسای هیئت ها گرفته اند.

- اسلام عبدی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما درخصوص مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش های رزمی و حواشی آن افزود: فدراسیون ورزش های رزمی به علت تعداد رشته ها، سبک ها و انجمن ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

وی ادامه داد: به همین علت علاقه مندی برای کسب کرسی ریاست به این فدراسیون زیاد است، اما با توجه به اینکه برگزاری مجمع انتخاباتی وارد جریان سیاسی شده است و گروهی می خواهند یک نفر را رییس این فدراسیون کنند حاشیه های فدراسیون زیاد شده است.

عبدی گفت: درحالی تصمیم گرفته اند که شخصی رییس این فدراسیون شود که به هیچ شاخصه ای توجه نداشتند و بدون در نظر گرفتن نظرات روسای هیئت ها به سمت مهندسی شدن انتخابات رفته اند.

وی افزود: این اتفاقات در حالی رخ می دهد که اکثر روسای هیئت ها قدرت تصمیم گیری دارند و دارای توانمندی، تفکر و دارای تحصیلات با مدارج بالا هستند و باید حق انتخاب داشته باشند.

عبدی با اشاره به فشار های سیاسی که به روسای هیئت ها وارد می شود، گفت: وقتی فشار سیاسی به روسای هیئت ها می آورند باعث ایجاد ترس می شوند و حتی کاندیدایی که از بخت زیادی برخوردار بود وادار به استعفا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسای هیئت ها حق انتخاب ندارند

روسای هیئت ها حق انتخاب ندارند