مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 10:202020-01-27سياسي

چهاربانده شدن جاده علیصدر پیگیری می شود/ بازدید 600 هزار نفر از غار علیصدر


مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر از پیگیری چهاربانده شدن جاده علیصدر خبر داد و گفت: سالانه 600 هزار نفر از غار علیصدر بازدید می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، غلامرضا تقوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امنیت در گردشگری از اهمیت بالایی برخوردار است اظهار کرد: همدان در زمینه امنیت سرآمد است به طوری که یکی از رتبه های نخست را در زمینه امنیت در گردشگری دارد.

وی بیان کرد: همدان به لحاظ شرایط آب و هوایی و استعداد بالقوه ای که در گردشگری دارد، می تواند فضای مناسبی برای گردشگری باشد.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر اضافه کرد: غار علیصدر یکی از آثار برجسته گردشگری نه تنها در ایران بلکه در سطح بین المللی بوده و جزو برجسته ترین های ایران است که باید زیرساخت ها را فراهم کنیم.

وی با تاکید بر اینکه کلاس گردشگری در دنیا رو به پیشرفت است افزود: آنچه برای استانداردسازی مورد نیاز است، باید به نتیجه برسانیم به طوری که راه علیصدر باید به عنوان پل ارتباطی همدان و علیصدر ارتقا یافته و ایمن تر باشد تا با سرعت بیشتری مسافران جا به جا شوند.

تقوی با تاکید بر اینکه چهاربانده شدن جاده علیصدر باید پیگیری شود اضافه کرد: جاده کنونی علیصدر ضریب ایمنی را پایین می آورد اما باید رعایت مسائل ایمنی را نیز داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهاربانده شدن جاده علیصدر پیگیری می شود/ بازدید 600 هزار نفر از غار علیصدر

چهاربانده شدن جاده علیصدر پیگیری می شود/ بازدید 600 هزار نفر از غار علیصدر