مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 05:552020-01-27اقتصادي

رفع مشکل 110 واحد تولیدی کشاورزی در مازندران


معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی مازندران گفت: از محل بسته رونق تولید مشکل 110 متقاضی بخش کشاورزی در مازندران رفع شد.

- ، حسین نگهدار در خصوص تسهیلات بسته رونق تولید به متقاضیان بخش کشاورزی گفت: با توجه به خارج نشدن طرح های تولیدی بخش کشاورزی از چرخه تولید، از ابتدای امسال تاکنون 32 کمیته تخصصی تسهیل و رفع موانع تولید بخش کشاورزی برای 260 طرح که دارای مشکلاتی بودند تشکیل شد.

او افزود: 75 درصد موارد مطرح شده در این کمیته در خصوص تعیین تکلیف بدهی های بانکی بوده که با نظر مساعد اعضای کارگروه و قوانین تسهیلی (موضوع بند (ل)، بند (خ) و قانون تسهیل تسویه بدهکاران شبکه بانکی کشور مشکل 110 متقاضی بخش کشاورزی رفع و مابقی در حال بررسی و پیگیری است.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: این کارگروه با حضور نمایندگان بانک های عامل، استانداری و واحد های مرتبط با هر طرح و متقاضیان برگزار می شود.

نگهدار افزود: 16 طرح برای برون رفت از مشکلات اجرای طرح، به کارگروه استانی تسهیل و رفع موانع تولید ارجاع و مشکل آن ها رفع شد.

وی بیان کرد: از محل بسته رونق تولید، 903 طرح زیربخش کشاورزی که پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد داشته و در سامانه بهین یاب ثبت نام کردند به مبلغ 830 میلیارد تومان با تایید در کارگروه های تخصصی در سازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکل 110 واحد تولیدی کشاورزی در مازندران

رفع مشکل 110 واحد تولیدی کشاورزی در مازندران