مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 12:152020-01-26سياسي

مزرعه نژادهای ممتاز گاو تا پایان سال افتتاح می شود


رییس جهاددانشگاهی با اشاره به افتتاح مزرعه نژادهای ممتاز گاو گفت: می توانیم در زمینه  تولید اسپرم و رسیدن به یک نژاد گاو اصیل ایرانی با همکاری سازمان اوقاف نیز فعالیت خود را گسترش دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از جهاددانشگاهی، مراسم انعقاد تفاهم نامه بین جهاددانشگاهی و سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار و در آن بر استفاده از فناوری های نوین در حوزه علوم دامی و افتتاح مزرعه های جدید نگهداری دام تاکید شد.

دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاددانشگاهی در این مراسم که صبح امروز در سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد، گفت: مقام معظم رهبری با اشاره به کلام ارزشمند حضرت علی(ع) فرمودند غربی ها با علم و فناوری به قدرت رسیدند و حالا از به دست آمدن آن توسط کشورهای دیگر احساس خطر می کنند.

ما در جهاددانشگاهی با توجه به آن چه در اصول دینی مان توصیه شده و از آن جایی که جمهوری اسلامی برای اقتدار و پیشرفت خود باید به علم و فناوری تکیه کند سعی کردیم در این راستا فعالیت کنیم.

وی افزود: خوشحالیم که دکتر خاموشی، ریاست سازمان اوقاف نیز به اهمیت موضوع تفاهم نامه توجه دارند و امیدواریم این تفاهم نامه به یک قرارداد عملیاتی بزرگ منجر شود.

طیبی با بیان این که ما فعالیت اصلاح نژاد گاو را در سطح ملی و بین المللی نیز دنبال می کنیم، اظهار کرد: در شرق آسیا ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مزرعه نژادهای ممتاز گاو تا پایان سال افتتاح می شود

مزرعه نژادهای ممتاز گاو تا پایان سال افتتاح می شود