مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 10:402020-01-26پزشكي

آمار ابتلا و مرگ و میر کروناویروس به شدت در حال افزایش است


عضو کمیته کشوری آنفلوآنزا با بیان اینکه آمار مبتلایان و مرگ و میر بیماری کروناویروس به شدت در حال رشد است، گفت: پیش بینی می شود که آمار مبتلایان تا پایان هفته رشد زیادی داشته باشد.

- عضو کمیته کشوری آنفلوآنزا با بیان اینکه آمار مبتلایان و مرگ و میر بیماری کروناویروس به شدت در حال رشد است، گفت: پیش بینی می شود که آمار مبتلایان تا پایان هفته رشد زیادی داشته باشد.

دکتر مسعود مردانی - فوق تخصص بیماری های عفونی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه ویروس کرونا ویروسی شناخته شده است که بعد از رینو ویروس ها دومین علت عفونت های دستگاه تنفسی فوقانی محسوب می شوند، گفت: نسل جدید ویروس کرونا که در کشور چین شیوع پیدا کرده نوع جدیدی از ویروس کروناست که با انواع دیگر آن متفاوت است.

وی با بیان اینکه این بیماری تا چند هفته گذشته تنها در چین مشاهده شده بود، اظهار کرد: امروز در کشورهای مختلف مانند فرانسه، ایتالیا، کانادا، تایلند، ژاپن، کره جنوبی، آمریکا، استرالیا و غیره موارد مبتلایان به این بیماری مشاهده شده است.

مردانی با بیان اینکه موارد مبتلایان کروناویروس از 800 مورد در روز گذشته به 1975 مورد در امروز افزایش یافته است، تصریح کرد: همچنین تعداد مرگ و میر از 26 مورد به 56 مورد افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار ابتلا و مرگ و میر کروناویروس به شدت در حال افزایش است

آمار ابتلا و مرگ و میر کروناویروس به شدت در حال افزایش است