مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 10:352020-01-26اقتصادي

ثبت رکوردی جدید برای قرار گرفتن یک خودرو در ارتفاع


یگ گروه که ماموریت داشتند چهار رادیو را در نزدیکی بلندترین قله آتشفشانی دنیا نصب کنند، با کامیون های کوچک مرسدس بنز موفق شدند رکورد قرارگیری یک وسیله نقلیه چهارچرخ در بلندترین ارتفاع را بهبود ببخشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از نیو اطلس، کامیون های کوچک شرکت مرسدس بنز موسوم به Unimog یا سری U با مدل U 5023 موفق به ثبت رکورد جدیدی در قرارگیری یک وسیله نقلیه چهارچرخ در ارتفاع شدند و به ارتفاع 6694 متر از سطح دریا رسیدند.

مأموریت این بود که چهار رادیوی اضطراری را در کمپ ها و استراحتگاه های مرتفع حوالی اوخوز دل سالادو در شیلی که بلندترین آتشفشان فعال روی زمین با قله 6893 متری است، نصب شود.

کامیون های کوچکی که در این ماموریت به کار گرفته شدند یک جفت Unimog بودند که به طور ویژه با لاستیک های مخصوص آفرود و دیگر تجهیزات آماده شده بودند.

این کامیون ها به منظور کنترل شرایط در زمین های کوهستانی و پیمایش بدون مشکل سطوح شیب دار بدون افتادن، مجهز به سیستمی بودند که به آنها اجازه می داد وزن خود را به سمت جلو و عقب هدایت کنند تا مرکز ثقل آنها تغییر کند.

ماتیاس جش سرپرست گروه اعزامی در طول این ماموریت موفق شد رکورد قبلی خود را که در سال 2014 با یک مرسدس زتروس به دست آورده بود، بشکند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت رکوردی جدید برای قرار گرفتن یک خودرو در ارتفاع

ثبت رکوردی جدید برای قرار گرفتن یک خودرو در ارتفاع