مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 10:202020-01-26سياسي

تاکید بر لزوم نظم در سطح تصمیم گیری فعالیت های قرآنی


رییس شورای فرهنگ عمومی استان اصفهان با تاکید بر لزوم نظم در سطح تصمیم گیری فعالیت های قرآنی گفت: نباید هیچ موسسه قرآنی بدون مجوز تشکیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در شورای فرهنگ عمومی استان اصفهان با تسلیت ایام سوگواری حضرت زهرا(سلام الله علیها) افزود: پس از انقلاب اسلامی مسئله قرآن گسترش خوبی پیدا کرده و مدارس قرآنی نیز تشکیل شده به طوری که در برخی از این مدارس، طلاب ماهی یک جز قرآن کریم حفظ می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با تاکید بر لزوم نظم در سطح تصمیم گیری فعالیت های قرآنی اظهار داشت: نباید هیچ موسسه قرآنی بدون مجوز تشکیل شود که در این زمینه نیازمند شورای سیاست گذاری مشخص و منظمی برای موسسات قرآن و عترت به منظور تنظیم این قبیل فعالیت ها هستیم.

استاندار اصفهان و نائب رییس شورای فرهنگ عمومی استان اصفهان نیز در این جلسه با بیان اینکه این قبیل جلسات به منظور همدلی و هماهنگی بیشتر بین دستگاه های اجرایی برگزار می شود، اظهار کرد: این جلسه به عنوان شورای فرهنگ عمومی یکی از مصادیق برنامه های خود را بحث اسراف و تبذیر، فضای مجازی و مسائل مبتلا به جامعه قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر لزوم نظم در سطح تصمیم گیری فعالیت های قرآنی

تاکید بر لزوم نظم در سطح تصمیم گیری فعالیت های قرآنی