مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 17:102020-01-25پزشكي

راه اندازی بیمارستان محلی و دو پایگاه اورژانس در بویین میاندشت


مدیرشبکه بهداشت و درمان بویین میاندشت گفت: به زودی بیمارستان محلی و دو پایگاه اورژانس 115 در بویین میاندشت راه اندازی می شود.

- رضا کیخایی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه حوزه بهداشت و درمان متولی امر سلامت است، اظهار داشت: بهترین و منطقی ترین راه ارتقای سلامت مردم پیشگیری از بیماری و گسترش خدمات بهداشتی و مراقبتی است.

وی گفت: در سه سال اخیر گام های مثبتی به صورت برنامه ریزی شده به خصوص با اجرای برنامه طرح تحول سلامت و ایجاد پرونده های الکترونیکی سلامت و اجرای پزشک خانواده برداشته شده است.

مدیرشبکه بهداشت و درمان بویین میاندشت افزود: در تمام مراکز روستایی و شهری خانه بهداشت و پزشک خانواده به صورت شبانه روزی مستقر هستند و با راه اندازی پرنده الکترونیکی و تیم مراقبی خدمات را در سطح روستا ارائه و سیستم ارجاع درمانی را اجرا می کنند.

شیوع بیماری آنفولانزا درفصل سرد سال عادی است وی با اشاره به اینکه شیوع بیماری آنفولانزا در فصل سرد سال طبیعی است و غیر عادی و خاص نیست، افزود: در چند سال اخیر در کشورهای آسیایی و مدیترانه ای از جمله ایران شیوع آنفولانزا نسبت به سایر کشورها کمتر بوده است.

کیخایی افزود: علی رغم مشکلات تحریمی در تهیه واکسن و داروی این بیماری مشکل تأمین دارو و واکسن نداشتیم و واکسن به بیماران تزریق شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی بیمارستان محلی و دو پایگاه اورژانس در بویین میاندشت

راه اندازی بیمارستان محلی و دو پایگاه اورژانس در بویین میاندشت