مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 15:252020-01-25سياسي

تشرف بیشترین زائران به مشهد در فصل بهار/ تهران در رتبه اول است


معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: بیشترین زائران در فصل بهار به مشهد سفر می کنند که از این میان 20 درصد از کل زئران را تهرانی ها تشکیل می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدصادق براتی امروز در نشست خبری خود در محل دفتر معاونت هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی با اشاره به شهادت سردار قاسم سلیمانی، افزود: شهادت سردار سلیمانی به همه نشان داد که نحوه عملکرد مسؤولان می تواند سهم بسزایی در اعتماد عمومی داشته باشد.

براتی با اشاره به طرح مثلث توسعه اقتصادی و فرهنگی استاندار، ابراز کرد: این طرح مورد توجه همگان به خصوص نخبگان قرار گرفت لذا در همین مدت کوتاهی که از اجرایی شدن این طرح می گذرد کارنامه بسیار خوبی را برای خود رقم زده است.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی با اشاره به اقدامات کارگروه ملی زیارت، گفت: اقدامات صورت گرفته در این کارگروه تا امروز بسیار خوب بوده است لذا شاهد برنامه های خوبی چه از نظر کیفی و چه کمی در 10 ماهه اول سال جاری بوده ایم.

وی با بیان اینکه هنوز به نقطه ایده آل نرسیده ایم، ابراز کرد: با تلاش های استاندار خراسان رضوی کارگروه ملی زیارت دوباره فعال شد، این کارگروه به مدت دو سال و نیم به علت تغییر در ساختار دفتر ریاست جمهوری متوقف بود و جلسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشرف بیشترین زائران به مشهد در فصل بهار/ تهران در رتبه اول است

تشرف بیشترین زائران به مشهد در فصل بهار/ تهران در رتبه اول است