مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 12:002020-01-25سياسي

تلف شدن اسب بر اثر برق گرفتگی در پارک غدیر بندرعباس کذب محض است


معاون سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس گفت: تلف شدن اسب در پارک غدیر بر اثر برق گرفتگی صحت نداشته و کذب محض است.

- تلف شدن اسب بر اثر برق گرفتگی در پارک غدیر بندرعباس کذب محض است ایسنا/هرمزگان معاون سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس گفت: تلف شدن اسب در پارک غدیر بر اثر برق گرفتگی صحت نداشته و کذب محض است.

پیمان عالی زاده در این ارتباط ظهر امروز(پنجم بهمن ماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: عصر پنجشنبه(سوم بهمن ماه) یک راس اسب در محدوده پارک غدیر بندرعباس تلف شده و درباره این اتفاق شایعاتی مبنی بر نقص در شبکه برق مجموعه منتشر می شود.

وی با اشاره به اینکه ورود اسب و حیوانات دیگر مانند شتر، الاغ و غیره به محدوده پارک ها ممنوع بوده و تخلف محسوب می شود، افزود: متاسفانه برخی افراد در شبکه های اجتماعی اقدام به نشر محتوای غیر واقعی کرده و عنوان شده که اسب مورد نظر، در اثر برق گرفتگی تلف شده است.

معاون سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس خاطرنشان کرد: بر اساس شواهد موجود و اظهارات افراد حاضر در محل، علاوه بر حضور سایر افراد، صاحب اسب(اسب سوار) نیر بر اسب سوار بوده و هیچ گونه صدمه ای ناشی از برق گرفتگی متوجه وی نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلف شدن اسب بر اثر برق گرفتگی در پارک غدیر بندرعباس کذب محض است

تلف شدن اسب بر اثر برق گرفتگی در پارک غدیر بندرعباس کذب محض است