مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 10:252020-01-25پزشكي

طرح تکمیلی واکسیناسیون فلج اطفال در یاسوج آغاز شد


طرح تکمیلی واکسیناسیون فلج اطفال شنبه، پنجم بهمن ماه با حضور سرپرست و اعضای هیئت رییسه دانشگاه دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در مرکز جامع خدمات سلامت شهید دستغیب یاسوج آغاز شده است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد طرح تکمیلی واکسیناسیون فلج اطفال شنبه، پنجم بهمن ماه با حضور سرپرست و اعضای هیئت رییسه دانشگاه دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در مرکز جامع خدمات سلامت شهید دستغیب یاسوج آغاز شده است.

دکتر پرویز یزدانپناه، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در حاشیه این مراسم گفت: خانواده های دارای کودکان متولد یکم فروردین ماه 95 تا 17اردیبهشت ماه 97 می توانند جهت دریافت واکسیناسیون فلج اطفال کودک با مراجعه به خانه و پایگاه های بهداشت محل خود، اقدام کنند.

وی افزود: این طرح در 70 مرکز بهداشتی _درمانی و 400 پایگاه بهداشتی و خانه های بهداشت سراسر استان اجرا خواهد شد.

یزدانپناه اظهارکرد: این طرح در زمستان 1397 برای متولدین سال 95 به بعد ساکن در 9 استان بوشهر، اصفهان، فارس، یزد، مرکزی، گلستان، خراسان شمالی، تهران و البرز که در اولویت دوم و با خطر متوسط دسته بندی شدند، اجرا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیان کرد: برای کودکان متولد سال 95 به بعد سایر استان های کشور(استان های کم خطر) از بهمن 1398 اقدام می شود ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تکمیلی واکسیناسیون فلج اطفال در یاسوج آغاز شد

طرح تکمیلی واکسیناسیون فلج اطفال در یاسوج آغاز شد