مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 10:102020-01-25سياسي

واکنش مدیرعامل فارس در پی مسدود شدن دامنه های غیرایرانی این خبرگزاری


مدیرعامل خبرگزاری فارس درباره مسدود شدن دامنه های غیرایرانی این خبرگزاری نکاتی را مطرح و در عین حال عنوان کرد که این خود یک دستاورد رسانه ای برای جریاناتی است که می خواهند ماهیت غرب و آمریکا را نشان بدهند.

- مدیرعامل خبرگزاری فارس درباره مسدود شدن دامنه های غیرایرانی این خبرگزاری نکاتی را مطرح و در عین حال عنوان کرد که این خود یک دستاورد رسانه ای برای جریاناتی است که می خواهند ماهیت غرب و آمریکا را نشان بدهند.

پیام تیرانداز در گفت وگو با ایسنا درباره علت مسدود شدن دامنه های غیرایرانی این خبرگزاری، توضیح داد: طبق خبری که منتشر شد، ایمیلی به خبرگزاری ما آمد که شما تحت توصیه اوفک در لیست SND هستید و ما مجبور هستیم دامنه شما را ببندیم.

بعد از آن هم پنل کاربری را کاملا قطع و اجازه انتقال به شرکت دیگری را هم به ما ندادند.

وی در عین حال گفت: در حال حاضر در حال پیگیری های حقوقی و بررسی مسیرهای مختلفی هستیم که بتوانیم ببینیم چه کارهایی می توانیم انجام دهیم.

مدیرعامل خبرگزاری فارس در واکنش به مسدود شدن دامنه های غیرایرانی این خبرگزاری اظهار کرد: نوع کاری که انجام شده مشخص است.

وقتی سعی می کنند صدای یک رسانه را قطع کنند و از آن طرف هم اصل آزادی بیان و شعارهای این چنینی می دهند، بیشترین تناقض آنها مشخص شده و این خود یک دستاورد رسانه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش مدیرعامل فارس در پی مسدود شدن دامنه های غیرایرانی این خبرگزاری

واکنش مدیرعامل فارس در پی مسدود شدن دامنه های غیرایرانی این خبرگزاری