مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 10:002020-01-25اقتصادي

شیلات هرمزگان با تخریب محیط زیست به شدت مخالف است


رییس اداره توسعه میگوی اداره کل شیلات هرمزگان گفت: شیلات هرمزگان با تخریب محیط زیست و یا خسارت به اراضی به شدت مخالف است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی اکبر مجاز با اشاره به شبهات مطرح شده در رابطه با آسیب های احتمالی پرورش میگو به گنبد نمکدان در قشم اظهارداشت: خوشبختانه برای هر واگذاری حدود بیست مورد استعلام از دستگاه های ذی ربط گرفته می شود که در این مورد نیز همه چیز بر اساس قانون و مقررات لازم بوده است.

مجاز با بیان اینکه با توجه به فشار بر ذخایر آبزیان در منابع طبیعی و همچنین سیاست های سازمان شیلات ایران مبنی رونق تولید، صنعت تکثیر و پرورش میگو یکی از راهکارهای مناسب و عملیاتی در این حوزه بوده است افزود: خوشبختانه صنعت آبزی پروری اشتغال زایی خوبی را در استان هرمزگان به ویژه برای بومیان استان به وجود آورده است.

وی تصریح کرد: بدون شک شیلات هرمزگان و مجموعه بهره برداران شیلات نیز با تخریب محیط زیست و یا خسارت به اراضی به شدت مخالف بوده و خواهان حفاظت از اراضی و محیط زیست هستند.

وی با بیان اینکه بدیهی است اعلام بلامانع بودن این اداره کل صرفاً به لحاظ فنی و احداث مزرعه پرورش میگو در عرصه مورد تقاضا با نقاط UTM مشخص بوده و نافی ضوابط و چارچوب های قانونی و حدود و حریم سایر دستگاه های ذیربط نمی باشد تصریح کرد: حتی بر اساس آیین نا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیلات هرمزگان با تخریب محیط زیست به شدت مخالف است

شیلات هرمزگان با تخریب محیط زیست به شدت مخالف است