مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 09:152020-01-25سياسي

67 شعبه اخذ رأی برای انتخابات تفت پیش بینی شد


علیرضا نوکار روز شنبه به ایرنا گفت: از این تعداد، 15 شعبه در شهر تفت، 28 شعبه در بخش مرکزی، 13 شعبه در بخش نیر، 10 شعبه در بخش گاریزات و یک شعبه برای اقلیت زرتشتیان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: همه شعبه های اخذ رأیِ سنوات قبل مورد بازدید و بررسی قرار گرفته اند و برحسب تعداد آرای اخذش ده در آن ها بعضاً به دلیل بالا بودن تعداد رأی تبدیل به 2 شعبه شده یا در نزدیکی آن ها شعبه ای اضافه شده و یا به دلیل کم بودن آراء، شعبه به جای دیگری انتقال داده شده است.

نوکار تصریح کرد: در دوم اسفندماه یک بار دیگر مردم پایبندی خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی اثبات کرده و نشان خواهند داد که هنوز بر سر اعتقادات خود و ارزش های نظام هستند.

فرماندار تفت با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره) که مجلس در رأس امور است؛ ادامه داد: نقش مجلس در پیشرفت کشور بسیار مهم است؛ اگر مجلسی مترقی، پیشرفته و انقلابی داشته باشیم که بتواند به لحاظ قانونی مشکلات کشور را حل کند، می تواند زمینه توسعه یافتگی کشور را فراهم کند.

رییس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان تفت در پایان تأکید کرد: با تمام توان و با بهره گیری از تمام ظرفیت شهرستان از حیث امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی برای برگزاری انتخاباتی سالم، قانونی و با رعایت کامل اصل بی طرفی تلاش خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

67 شعبه اخذ رأی برای انتخابات تفت پیش بینی شد

67 شعبه اخذ رأی برای انتخابات تفت پیش بینی شد