مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 07:152020-01-25ورزشي

ادامه اعتراض نامزد های انتخابات رزمی


جمعی از کاندیدا ها از مراجع نظارتی، برای پایان دادن به مهندسی آشکار انتخابات رزمی درخواست دادند.

- 3 روز مانده به برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون ورزش های رزمی ادامه اعتراض نامزد های انتخابات رزمی جمعی از کاندیدا ها از مراجع نظارتی، برای پایان دادن به مهندسی آشکار انتخابات رزمی درخواست دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ، فقط سه روز تا برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون ورزش های رزمی زمان باقی است، با این حال جمعی از کاندیدا ها در نامه ای خطاب به مراجع نظارتی، با اشاره به مهمترین موارد تخلف، خواستار ورود و نظارت جدی سازمان بازرسی کل کشور برای پایان دادن به ابهامات و شائبه های مطرح در خصوص مهندسی آشکار این انتخابات شدند.

تلاش های کاندیدای خاص برای تعویق زمان اولیه انتخابات، تغییر چندباره فهرست اعضای مجمع و مهره چینی برای اطمینان از موفقیت گزینه مورد نظر، تماس های مشکوک و تهدید به انصراف دیگر نامزد ها برای کناره گیری از انتخابات به نفع کاندیدای مورد حمایت، تایید صلاحیت پرابهام و مسئله دار نامزد مورد نظر و موارد دیگر از موضوعات مهمی هستند که در این نامه مطرح شده است.

رونوشت این نامه برای نهاد های نظارتی چون دفتر بازرسی نهاد ریاست جمهوری، فراکسیون ورزش و جوانان مجلس شورای اسلامی و اداره کل حراست وزارت ورزش و جوانان برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه اعتراض نامزد های انتخابات رزمی

ادامه اعتراض نامزد های انتخابات رزمی