مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 05:152020-01-25اجتماعي

یکهزار و 300 بال پرنده در میانکاله تلف شد


حسینعلی ابراهیمی کارنامی گفت که 800 لاشه روز جمعه و 500 لاشه هم روز پنجشنبه توسط نیروهای محیط زیست و دامپزشکی در منطقه جمع آوری شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی محیط زیست مازندران ، وی با اعلام این که بیشتر تلفات در حوزه شهرستان گلوگاه بوده ، گفت که طی دو روز گذشته از لاشه های جمع آوری شده نمونه گیری و برای بررسی به آزمایشگاه سازمان دامپزشکی کشور در تهران ارسال شده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران از ساکنان منطقه میانکاله و مسافران و گردشگران خواست تا در صورت مشاهده تلفات پرندگان ، مراتب را در سریع ترین زمان به ادارات محیط زیست و دامپزشکی اعلام کنند.

تلفات جمعی صدها قطعه از پرندگان مهاجر زمستان گذران از عصر چهارشنبه هفته جاری توسط مردم محلی به محیط زیست و دامپزشکی گزارش شد و بلافاصله نیز اکیپ های این دو دستگاه برای جمع آوری و امحاء لاشه ها وارد عمل شدند.

در حالی که گمانه زنی اولیه بر احتمال شیوع آنفلوانزای پرندگان یا دیگر بیماری های فصلی تمرکز داشت ، عصر دیروز مدیرکل دامپزشکی مازندران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اعلام کرد که نتایج آزمایشات نشان داده است که بیماری آنفلوانزا H5،H7 وH9 و یا نیوکاسل علت مرگ این پرندگان نبوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکهزار و 300 بال پرنده در میانکاله تلف شد

یکهزار و 300 بال پرنده در میانکاله تلف شد