مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 18:502020-01-24ورزشي

ستاره فرانسوی به بارسلونا نزدیک تر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، با توجه به مصدومیت و دوری بلندمدت لوییس سوارز از میادین، بارسلونا برای نیم فصل دوم دنبال یک مهاجم تخصصی می گردد و به نظر می رسد اولیویه ژیرو، - اولیویه ژیرو، مهاجم 33 ساله چلسی در آستانه انتقال به بارسلونا قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، با توجه به مصدومیت و دوری بلندمدت لوییس سوارز از میادین، بارسلونا برای نیم فصل دوم دنبال یک مهاجم تخصصی می گردد و به نظر می رسد اولیویه ژیرو، مهاجم کهنه کار و باتجربه چلسی از شانس زیادی برای انتقال به نوکمپ برخوردار باشد.

علیرغم مطرح شدن نام هایی چون رودریگو، تیمو ورنر و پیرآمریک اوبامیانگ، بارسلونا علاقه ای به هزینه سنگین در این مقطع از فصل ندارد و نشریه ایندپندنت مدعی شد اولیویه ژیرو می تواند با قراردادی شش ماهه و تا پایان فصل راهی بارسلونا شود.

تا چند روز قبل به نظر می رسید کار انتقال اولیویه ژیرو به اینتر نهایی شده و این بازیکن به زودی راهی سری آ می شود، اما حالا اینتر در حال توافق با فرناندو یورنته، مهاجم اسپانیایی و باتجربه ناپولی است و به نظر می رسد توافق با اولیویه ژیرو برهم خورده است.

مهاجم باتجربه چلسی جای چندانی در تفکرات فرانک لمپارد نداشته و در طول فصل جاری بیشتر نیمکت نشین بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاره فرانسوی به بارسلونا نزدیک تر شد

ستاره فرانسوی به بارسلونا نزدیک تر شد