مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 18:402020-01-24سياسي

سردار سلامی: باید نقاط جدیدی برای سکونت سیل زدگان جاسک در نظر گرفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: - فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: برخی منازل مسکونی روستاییان سیل زده به واسطه اینکه دقیقا در وسط سیل و رودخانه فصلی قرار دارند دیگر قابل سکونت نیستند و هر بارانی که با این شدت ببارد دوباره وضعیت فعلی تکرار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: همه ارگان ها پس از سیل پای کار آمده اند و در حال پاکسازی و بازسازی منازل سیل زده هستند.

وی افزود: اما این منازل به واسطه اینکه دقیقا در وسط سیل و رودخانه فصلی قرار دارند دیگر قابل سکونت نیستند و هر بارانی که با این شدت ببارد دوباره وضعیت فعلی تکرار خواهد شد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: برای روستاییان سیل زده باید نقطه جدیدی برای اسکانشان در نظر گرفته و از نو برای آن ها منازل مسکونی ساخته شود.

وی تصریح کرد: نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همچنین سپاه امام سجاد استان هرمزگان با تمام توان و ظرفیت خود با استفاده از بالگرد ها و دستگاه های مهندسی، واحد های پخت غذای گرم، واحد های خدماتی و واحد های ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلامی: باید نقاط جدیدی برای سکونت سیل زدگان جاسک در نظر گرفت

سردار سلامی: باید نقاط جدیدی برای سکونت سیل زدگان جاسک در نظر گرفت