مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 07:302020-01-24حوادث

شدت کولاک برف در گردنه الماس/ نجات بیش از 350 خودروی گرفتاردر محور خلخال به اسالم


شامگاه گذشته گردنه الماس در شهرستان خلخال دارای کولاک شدید برف بود که باعث گرفتار شدن تعداد زیادی از مسافران و مترددین از این محور مواصلاتی شود.

- معروف خسروی، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خلخال از نجات بیش از 350خودروی گرفتار در این محور با حضور راهداران، پلیس راه، و سازمان امداد و نجات هلال احمر خبر داد.

وی افزود: در چندین نوبت به لحاظ کولاک شدید در حوزه استحفاظی خلخال کولاک شدید منجر به بسته شدن مسیر شد که بلافاصله با تلاش راهداران مسیر برف روبی و تردد ادامه یافت.

رییس اداره راهداری خلخال گفت: سرعت کولاک در این منطقه به بیش از یک صد کیلومتر رسید و باعث عدم دید افقی در این محور شد و کولاک شدید در محور الماس ادامه دارد.

گفتنی است؛ در حوزه گیلان محور مواصلاتی اسالم نیز چندین ساعت اختلال در تردد و عبور و مرور باعث مسدود شدن چندین ساعته جاده شد.

کولاک شدید اجازه حرکت دستگاه های سنگین راهداری را هم نمی داد غلامحسین بخت شاهی، رییس اداره راهداری شهرستان تالش استان گیلان در گفت وگو باخبرنگار فارس در اردبیل با اشاره به کولاک شدید در این محور گفت: امکانات موجود به خاطر کولاک در این منطقه که متصل به گردنه الماس است بسیج شده ولی به علت کولاک چندین مرتبه راه مسدود شد که با تلاش راهداران گیلان و خلخال این مسیر دوباره بازگشای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شدت کولاک برف در گردنه الماس/ نجات بیش از 350 خودروی گرفتاردر محور خلخال به اسالم

شدت کولاک برف در گردنه الماس/ نجات بیش از 350 خودروی گرفتاردر محور خلخال به اسالم