مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 13:452020-01-23سياسي

راهکارهای قانونی برای جلوگیری از بهره برداری از معادن شیرکوه اتخاذ شود


رییس مجمع نمایندگان استان یزد گفت: راهکارهای قانونی برای جلوگیری از بهره برداری از معادن شیرکوه اتخاذ شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کمال دهقانی فیروزآبادی، عصر پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان یزد که با حضور رییس قوه قضاییه برگزار شد، اظهار داشت: چالش اصلی استان یزد آب است، اکنون دو سالی است که شاهد بارش باران هستیم اما در سالهای قبل، چالش های جدی در این زمینه داشتیم که رفع تبعات خشکسالی نیازمند همکاری دستگاه های مختلف است.

وی با اشاره به تعامل خوب دستگاه قضایی استان یزد با دستگاه اجرایی و نمایندگان مجلس بیان کرد: این تعامل اتفاقات خوبی را در استان یزد رقم زده است.

رییس مجمع نمایندگان استان یزد با اشاره به مشکلات قضایی برخی صنایع در استان به ویژه در شهرستان میبد، افزود: با همکاری دستگاه قضایی مشکلات برخی صنایع برطرف شده اما امیدواریم دستگاه قضا، سرعت بیشتری در بررسی پرونده ها داشته باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه شیرکوه منطقه ای است که 90 درصد تغذیه زیرزمینی آب یزد، مربوط به این منطقه است اما شیرکوه به جولانگاه بهره برداران معادن تبدیل شده است.

دهقانی فیروزآبادی تاکید کرد: یزد عرصه وسیعی برای بهره برداری از پهنه های معدنی است اما در این منطقه بهره برداران جولان بیشتری می دهند که با توجه به مشکلات زیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکارهای قانونی برای جلوگیری از بهره برداری از معادن شیرکوه اتخاذ شود

راهکارهای قانونی برای جلوگیری از بهره برداری از معادن شیرکوه اتخاذ شود