مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 05:102020-01-22سياسي

اجازه اخلال در نظم و امنیت را نمی دهیم


نیرو های مسلح کشور به خصوص پلیس که وظیفه خطیر ایجاد امنیت داخلی کشور را بر عهده دارند و نمی گذارند مخلان نظم و امنیت به فکر ایجاد ناامنی در کشور باشند.

- به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار ایوب سلیمانی با حضور در کارگاه آسیب شناسی ماموریتی در جمع فرماندهان و مدیران یگان های ویژه ناجا، ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت سردار دلها، الگوی مجسم مجاهد فی سبیل الله، سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: یکی از دلایل مهم موفقیت یگان ویژه در همه عرصه ها و صحنه ها، نوع مدیریت و هدایتی است که بر آن حاکم می شود و برگزاری چنین کارگاه هایی با موضوع آسیب شناسی بعد از هر ماموریتی، می تواند در موفقیت سازمانی موثر باشد.

وی با اشاره به تاریخ دشمنی بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایران به خصوص استکبار به رهبری آمریکای جنایتکار بیان کرد: این دشمنی ها به زمان پیروزی انقلاب اسلامی باز می گردد، که تنها دلیل آن را می توان تضاد ماهیت انقلاب اسلامی با ماهیت استکبار و تقابل کفر و ایمان دانست، و جنگ بین حق و باطل ابدی خواهد بود.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی اضافه کرد: منطقه ای که ما در آن قرار گرفته ایم، حساس ترین منطقه دنیا است و همین باعث شد که در برابر دشمنان انقلاب اسلامی نه سازشی باشد و نه تسلیم شدنی، پس باید با افزایش بصیرت و آگاهی، خود را قوی کنیم و به ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه اخلال در نظم و امنیت را نمی دهیم

اجازه اخلال در نظم و امنیت را نمی دهیم