مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 17:052020-01-21سياسي

شهید سلیمانی موجب تقویت جبهه مقاومت در منطقه شد


شهید سلیمانی با رشادت و ایثار خود موجب تقویت جبهه مقاومت در منطقه و مایوس شدن دشمنان استکباری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، از سوی مرکز آموزش شهدای جواد نیا مراسم گرامیداشت شهید سردار مقاومت حاج قاسم سلیمانی و یارانش سه شنبه شب با حضور حجت الاسلام قدرتی رییس دادگستری استان قزوین، حجت الاسلام موسوی موینی امام جمعه شهر محمدیه و جمعی از مسئولان شهرستانی و مردم ولایتمدار در حسینیه الغدیر شهر محمدیه برگزار شد.

حجت الاسلام نورالله قدرتی در این مراسم اظهار داشت: در ایامی هستیم که فرزندی که در دامن اهل بیت تربیت شده و خود را سرباز ولایت می دانست با پیروی از ولی امر خود به داد مظلومان جهان می شتافت و جانش را در راه مبارزه با ظلم و ستم سپی کرد و در نهایت به شهادت رسید و افتخاری برای کشور خلق کرد.

وی بیان کرد: دشمنان جبهه مقاومت و استکبار جهانی با جهل و نادانی خود فکر کردند با حذف فیزیکی شهید حاج قاسم سلیمانی می توانند جبهه مقاومت را تضعیف کنند اما دیدیم با شهادت این سردار والامقام جبهه مقاومت پرنگ تر و جهانی تر شد.

رییس کل دادگستری استان قزوین تصریح کرد: پس از شهادت این سردار اسلام شاهد بزرگترین و با شکوه ترین بدرقه و تشییع یک انسان مؤمن بودیم و دشمن با تمام هزینه های زیادی که برای تبلیغات سو خود کرده بود نتوانست به خواسته خود در تض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید سلیمانی موجب تقویت جبهه مقاومت در منطقه شد

شهید سلیمانی موجب تقویت جبهه مقاومت در منطقه شد