مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 10:552020-01-21حوادث

تصادف در محور کبودرآهنگ به گل تپه 3 کشته بر جای گذاشت


تصادف پژو پارس با تریلی در محور کبودرآهنگ به گل تپه، کشف خودروی سرقتی در اسدآباد و کشف محموله دام قاچاق در بهار عناوین اخبار کوتاه انتظامی استان همدان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فرمانده انتظامی شهرستان کبودرآهنگ گفت: تصادف یک دستگاه پژو پارس با تریلی در محور کبودرآهنگ – گل تپه، 3 کشته بر جای گذاشت.

سرهنگ مجید گلی گفت: روز گذشته در محور کبودرآهنگ -گل تپه به علت برخورد یک دستگاه خودرو پژو پارس با یک دستگاه تریلی، 3 نفر به دلیل شدت جراحات وارده در دم فوت کردند.

وی در ادامه افزود: کارشناسان پلیس راه علت این حادثه را تجاوز به چپ خودرو پژو پارس، ناشی از خواب آلودگی و عدم کنترل وسیله نقلیه اعلام کردند.

کشف خودروی سرقتی در اسدآباد فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از کشف یک خودروی پراید سرقتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ افشین یاری در این خصوص گفت: کارآمدی عوامل گشتی در برخورد با جرایم و سایر رخدادهای انتظامی یکی از بزرگترین موفقیت های پلیس های اجرایی و کوپ، به عنوان سر انگشتان پلیس است.

وی افزود: مأموران بخش انتظامی پیر سلمان، شب هنگام و حین گشت زنی هدفمند و کنترل خودروهای عبوری در سطح حوزه عملکردی، به یک دستگاه خودرو سواری پراید که در شهر آجین رها شده بود، مشکوک و به بررسی وضعیت آن از طریق استعلام از سامانه پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصادف در محور کبودرآهنگ به گل تپه 3 کشته بر جای گذاشت

تصادف در محور کبودرآهنگ به گل تپه 3 کشته بر جای گذاشت