مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 07:502020-01-21اجتماعي

تاغ کاری 1200 هکتار اراضی میامی/ 25 قاچاقچی چوب دستگیر شدند


رییس اداره منابع طبیعی میامی بابیان اینکه طی سال جاری یک هزار و 200 هکتار اراضی شهرستان تاغ کاری شده است، گفت: 38 هزار هکتار از عرصه های بیابانی زیر کشت تاغ قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدعلی رضایی صبح سه شنبه در کارگاه آموزشی حفاظت از عرصه های منابع طبیعی و حراست از تاغ زارهای شهرستان با حضور دست اندر کاران دولتی و بهره برداران منابع طبیعی به میزبانی کردآباد شهرستان میامی بابیان اینکه 38 هزار هکتار از عرصه های بیابانی شهرستان میامی هم اینک زیر کشت درختچه تاغ قرار دارد، ابراز داشت: از ابتدای سال جاری عملیات کاشت تاغ در سطح یک هزار و 200 هکتار از ابتدای جاده فیروزآباد تا شمال استربند اجراشده است.

وی بابیان اینکه در همین بازه مذکور تعداد 25 متجاوز و قاچاقچی چوب تاغ در شهرستان میامی دستگیر شدند، افزود: یگان حفاظت منابع طبیعی با هر گونه تخریب و دست درازی رد طبیعت به طور جد برخورد می کند که آمار دستگیری ها نیز گواه همین موضوع است.

رییس اداره منابع طبیعی میامی بابیان اینکه از جمله شهرستان هایی است که فعالیت قاچاقچیان چوب تاغ در آن زیاد است، ابراز داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون 11 پرونده مربوط به کشف کارگاه های قطع، قاچاق و زغال سازی تاغ در این شهرستان تشکیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاغ کاری 1200 هکتار اراضی میامی/ 25 قاچاقچی چوب دستگیر شدند

تاغ کاری 1200 هکتار اراضی میامی/ 25 قاچاقچی چوب دستگیر شدند