مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 13:302020-01-20بين الملل

محتوای نشست مهم امنیتی لبنان به ریاست میشل عون


نشست امنیتی در کاخ بعبدا به ریاست میشل عون رییس جمهور و با حضور الیاس بوصعب وزیر دفاع و ریا الحسن وزیر کشور و برخی از مسئولان امنیتی لبنان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از النشره، نشست امنیتی در کاخ بعبدا به ریاست میشل عون رییس جمهور و با حضور الیاس بوصعب وزیر دفاع و ریا الحسن وزیر کشور و برخی از مسئولان امنیتی لبنان برگزار شد.

منابع لبنانی بیان کردند: در این نشست مسئولان امنیتی گزارشی از تحولات اعتراضات از زمان شروع تا به امروز ارائه کردند و به وجود نفوذی ها در میان تظاهرات کنندگانی که دست به اغتشاش و حمله به نیروهای امنیتی می زنند، پرداخته شد.

این منابع بیان کردند: در این جلسه همچنین اقداماتی که مسئولان امنیتی در راستای حمایت از تظاهرات کنندگان مسالمت آمیز و نیز حمایت از اموال دولتی و خصوصی و مقابله با خرابکاران و هماهنگی با دستگاه قضایی برای اجرای قوانین، به عمل خواهند آورد، بحث شد و میشل عون خواستار هماهنگی میان دستگاه های امنیتی از طریق اتاق عملیات مشترک شد.

میشل عون در این جلسه از اقدامات نیروهای نظامی و امنیتی در طی هفته های گذشته در بیروت و دیگر مناطق تشکر کرد و اعلام کرد که باید میان کسانی که دست به تظاهرات مسالمت آمیز می زنند و کسانی که دست به حمله و اغتشاش می زنند، تفاوت قائل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محتوای نشست مهم امنیتی لبنان به ریاست میشل عون

محتوای نشست مهم امنیتی لبنان به ریاست میشل عون