مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 13:202020-01-20ورزشي

ضرورت استفاده مدارس از ظرفیت های موزه انقلاب


معاون اداره کل آموزش و پرورش تهران: فضای روباز تابستانی موزه انقلاب یک فضای عالی برای اجرای برنامه های فرهنگی، ورزشی، هنری و آمادگی دفاعی مدارس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ؛ خانم پانته آ دری در گفتگو با روابط عمومی و امور بین الملل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: فضای روباز تابستانی موزه انقلاب اسلامی یک فضای بکر و عالی برای اجرای برنامه های فرهنگی، ورزشی، هنری و آمادگی دفاعی مدارس است و جا دارد مدارس از این فضا، نهایت استفاده را ببرند.

در اوایل بهار و فصل تابستان به خصوص ماه مهر و آبان که هنوز هوا سرد نیست، فضای روباز و محوطه موزه، مکان بسیار مناسبی برای فعالیت تشکل های دانش آموزی به ویژه برای ورزش کردن، سلام نظامی و برگزاری سایر مراسم های فرهنگی مانند احترام به پرچم جمهوری اسلامی ایران، خواندن بیانیه، برگزاری تئاتر های خیابانی و غیره.

است.

وی تصریح کرد: سازمان دانش آموزی زیر مجموعه معاونت پرورشی است و یکی از وظایف سازمانی آن این است که تشکیلات دانش آموزی را از دوره متوسطه اول و متوسطه دوم منسجم کند.

در ساحت اجتماعی و سیاسی در سند تحول و پیوند آن با ساحت اعتقادی و عبادی اخلاقی ما مکلف هستیم دانش آموزان را در موقعیت ها و محیط های متنوع یادگیری قرار دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت استفاده مدارس از ظرفیت های موزه انقلاب

ضرورت استفاده مدارس از ظرفیت های موزه انقلاب