مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 12:302020-01-20اقتصادي

شناسایی 47 گسل در استان مرکزی


مدیرکل مدیریت بحران استانداری مرکزی با بیان اینکه تا این لحظه 47 گسل در سطح استان مرکزی شناسایی شده است، گفت: برخی از این گسل ها فعال هستند و اراک هم به عنوان کانون جمعیتی استان و با برخورداری از صنایع مختلف، - ایسنا/مرکزی مدیرکل مدیریت بحران استانداری مرکزی با بیان اینکه تا این لحظه 47 گسل در سطح استان مرکزی شناسایی شده است، گفت: برخی از این گسل ها فعال هستند و اراک هم به عنوان کانون جمعیتی استان و با برخورداری از صنایع مختلف، از این حیث تهدید می شود و این امر به زنگ خطری برای استان تبدیل شده است.

حمید غیاثی در هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان اراک اظهار کرد: قانون مدیریت بحران کشور در بیستم خردادماه سال 1378 به صورت آزمایشی به تصویب رسید و در نهایت در سال جاری قانون جدید آن که قانونی ثابت و مشخص شده است تصویب و به همه استان ها ابلاغ شد.

وی با تاکید بر اینکه قانون مدیریت بحران برای همه لازم الاجراست، افزود: این قانون به منظور ارتقای توانمندی های جامعه در برابر خطرات طبیعی و انسان ساخت تدوین شده است و اجرای تمامی 26 ماده و تبصره های آن برای مسئولین مربوطه ضرورت دارد.

بر اساس این قانون، پیشگیری و ایجاد آمادگی کافی در برابر انواع بحران های محلی، منطقه ای و کشوری یکی از وظایف ستاد مدریت بحران کشور است و در سایر فصول آن نیز چگونگی ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 47 گسل در استان مرکزی

شناسایی 47 گسل در استان مرکزی