مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 11:302020-01-20سياسي

حضور پرشور و شوق در انتخابات امیدآفرین خواهد بود


رییس عقیدتی سیاسی اطلاعات انتظامی مازندران از مجلس به عنوان ویترین نظام اسلامی یاد کرد و گفت:حضور پرشور و شوق در انتخابات مجلس، امیدآفرین خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، راهبردی تر و مبتنی بر افق تمدنی انقلاب اسلامی و همچنین ارتقای کارآمدی نظام باشد و اگر انتقادی به عملکرد مجلس در گام اول انقلاب وجود داشته در گام دوم مرتفع شود و نقش عمده و مهم را بعد از شورای نگهبان، انتخاب درست و اصلح مردم دارد.

حجت الاسلام سیداسمعیل حسینی مازندرانی افزود: اطلاق مفهوم ویترین نظام اسلامی از سوی مقام معظم رهبری به مجلس، نشان از اهمیت و جایگاه مجلس شورای اسلامی به منزله یکی از نهادهای مؤثر و مهم حاکمیت ملی است.

رییس عقیدتی سیاسی پلیس اطلاعات انتظامی مازندران ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در اولین اظهارنظرشان پیرامون انتخابات 98 درحرم رضوی، از انتخاباتی پرشور و شوق خبر دادند که برخلاف همه تلاش های دشمنان انقلاب اسلامی برای دلسرد کردن و ایجاد تردید در مردم شکل می گیرد.

حسینی مازندرانی افزود: پیش بینی و تحلیل مقام معظم رهبری در خصوص حضور حماسی ملت ایران بر اساس اصولی مجرب و مبانی منطقی و عقلانی صورت می گیرد که به تعبیر معظم له بیانگر عظمت ملت ایران است، عظمتی که در طول 40 سال گذشته بارها سبب شده مردم ایران برای خنثی سازی اهداف دشمنان انقلاب اسلامی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور پرشور و شوق در انتخابات امیدآفرین خواهد بود

حضور پرشور و شوق در انتخابات امیدآفرین خواهد بود