مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 09:552020-01-20ورزشي

از حق میزبانی تیم های ایرانی دفاع می کنیم


یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ضمن این که تصمیم اخیر AFC درباره میزبانی تیم های ایرانی را تصمیمی سیاسی و غیرورزشی عنوان کرد، گفت: در برابر این تصمیم از حق میزبانی تیم های ایرانی دفاع می کنیم.

- یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ضمن این که تصمیم اخیر AFC درباره میزبانی تیم های ایرانی را تصمیمی سیاسی و غیرورزشی عنوان کرد، گفت: در برابر این تصمیم از حق میزبانی تیم های ایرانی دفاع می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زهرا سعیدی مبارکه نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس گفت: جمعه گذشته شنوای خطبه های باصلابت و مقتدرانه رهبر معظم انقلاب بودیم و تاکید معظم له بر تقویت وحدت و قوی شدن در تمام حوزه ها به عنوان راهبرد کشور اولویت ها را مشخص کرد.

وی ادامه داد: آسیا بداند اگر رونقی در فوتبال منطقه وجود دارد از تماشاگران ایرانی است.

از حق میزبانی تیم های ایران به ویژه سپاهان در برابر تصمیم سیاسی و غیرورزشی AFC حمایت می کنیم و از وزارت ورزش و دستگاه دیپلماسی می خواهیم که پیگیر این موضوع باشند.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: عمر مجلس دهم با همه کاستی ها و ضعف ها رو به پایان است که با وجود همه فشارها و تحریم ها شاهد مصوبات قابل دفاعی نیز بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از حق میزبانی تیم های ایرانی دفاع می کنیم

از حق میزبانی تیم های ایرانی دفاع می کنیم