مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 05:452020-01-20اجتماعي

راه 40 روستای اهر بسته است


قاسم قمری روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: درطی 48 ساعت گذشته با تلاش شبانه روزی عوامل راهداری شهرستان اهر، هیچ محور اصلی حتی برای دقایقی بسته نمانده و به رغم کولاک و بوران شدید در برخی محورها، برف روبی و بازگشایی مستمر بوسیله ماشین آلات و عوامل زحمت کش این اداره انجام شده است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان اهر ادامه داد: راه 60 روستا بسته بود که پس از بازگشایی ها، این آمار هم اینک به 40 راه روستایی کاهش یافته و در تلاشیم تا ظهر امروز راه های باقی مانده را بازگشایی کنیم.

وی با اشاره به اینکه کو.

لاک برف موجب بسته شدن مجدد راه ها می شود، اضافه کرد: درصورتی که بارش برف همراه با کولاک نباشد بازگشایی راه های روستایی به تبع آسان تر خواهد بود .

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان اهر بر لزوم استفاده از زنجیرچرخ و به همراه داشتن وسایل زمستانی تأکید کرد و یادآوری کرد: رانندگان پیش از حرکت با شماره گیری 141 و 44228670 از آخرین وضعیت راه ها اطلاع یابند.

وی افزود: در طی ساعات گذشته، عوامل این اداره از هیچ خدمتی به جاماندگان در راه ها و مسافرین گرفتار در کولاک و برف دریغ نکرده اند و هموطنان در صورت بروز مشکلات می توانند با شماره 141 راهداری را در جریان بروز مشکل قرار داده و همچنین از طریق این شماره از وضعیت راه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه 40 روستای اهر بسته است

راه 40 روستای اهر بسته است